Khamis, 19 Disember 2013

HADIAH TERINDAH...

Assalamulaikum wtw..

lama sungguh tak mengaktifkn blog yg dh berhabuk ni..hihi maklumla sejak dah menjadi bini dan ummi org ni masa tersangatla complate,sebelum ni urus diri sendiri pas tu urus suami dan sekarang ni urus anak pulak..walaupun kadang-kadang aku rasa lelah menguruskan dua org hero hatiku namum aku bahgia dengan kehidupan ku sekarang..

urm begitu pantas masa berlalu..beberapa hari lagi kita akan melangkah ke tahun baru..azam baru kehidupan baru dan matlamat hidup baru..dan meninggalkan tahun-tahun yang sudah yang mungkin menpunyai kenangan manis dan pahit,


panjang jer ayat kan..hihi
okey now..entry kali ni aku nak share perjalanan hidup aku sepanjang tahun ni,tuk kenangan buat diri sendiri.dan tuk tatapan anak aku bila dah besar nanti..hihi

pada tahun ni hadiah yang paling cukup indah adalah kelahiran putera sulung ku..satu benda yg sukar di ungkapkan dengan kata-kata..putera comel ini diberi nama oleh ayahnya LUQMAN HAKIMI BIN HANIFFUDIN..satu nama yg ku rasakan cukup indah..



bila aku b'tanya suami "kenapa namakan baby  LUQMAN HAKIMI?"
jawab suami ringkas " penah dengar tak SURAH LUQMAN?..
jawabku "iya"
suami : dalam surah tu banyak menceritakan seorang tokoh islam yg bernama LUQMAN HAKIM..beliau orang biasa tapi kisahnya di catatkan dalam satu surah dalam Al-QURAN..begitu agung nya beliau..


baik pada suami baik jugak la pada aku..hope baby LUQMAN HAKIMI akan menjadi anak yang soleh bila dah besar kelak. AMIN..


WSALAM,
K..BYE






0 ulasan:

Powered By Blogger